دانلود ترانه های روز

دانلود اهتگ های جدید و پرطرفدار ایرانی و خارجی

دانلود ترانه های روز

دانلود اهتگ های جدید و پرطرفدار ایرانی و خارجی

دانلود اهنگ نه با تو رسیدم نه بی تو بریدم (کیفیت عالی 320) از حجت اشرف زاده با لینک مستقیم

دانلود اهنگ نه با تو رسیدم نه بی تو بریدم (کیفیت عالی 320) از حجت اشرف زاده با لینک مستقیم :  پخش شده در ابتدای قسمت نوزدهم سریال پر مخاطب از یادها رفته. نه با تو رسیدم نه بی تو بریدم منی که آس و فاصله دارم. تو دنیای سردم گلایه نکردم منی ...

دانلود اهنگ نه با تو رسیدم نه بی تو بریدم (کیفیت عالی 320) از حجت اشرف زاده با لینک مستقیم
نه با تو رسیدم نه بی تو بریدم منی که آس و فاصله دارم

تو دنیای سردم گلایه نکردم منی که خودم از خودم گله دارم

تو این حالو روزم ببین که هنوزم یه فنجون خالی واست روی میزه

همین عکس ساکت تو با خاطراتت واسه من عزیزه
دانلود اهنگ نه با تو رسیدم نه بی تو بریدم (کیفیت عالی 320) از حجت اشرف زاده با لینک مستقیم